onsdag 17 januari 2007

Bloggning fortsätter...

Jag började skriva i bloggen i december. December var en illa vald tid eftersom man har mycket att göra kring jul och nyår. Men nu har jag kommit igång lite med skrivandet och tror att jag kommer att hinna skriva minst två inlägg i veckan (förhoppningsvis fler).

Det har inte blivit mycket skrivande om mitt vardagliga liv, det har varit för ointressant för att skrivas eller så hade jag för höga tankar om mitt vardagliga liv. En månad har gått och inget exceptionellt har hänt än så länge :) Fortsätter det så här så blir det till att ändra beskrivningen på bloggen eller min inställning till vad man ska skriva på en blogg.

Jag har en uppmaning till de som har snubblat in på bloggen; skicka gärna in tips och förslag på ämnen ni tycker att jag ska skriva om. Jag tar tacksamt emot alla förslag och kommer att titta på dem för att sedan bestämma mig om jag ska skriva om ämnet eller inte. Oftast beror det på hur mycket tid jag har och om ämnet har tagits upp av andra eller inte.

Den här veckan kommer jag fortsätta med ytterligare en översättning från en del av Nadire Maters bok "Voices from the front" och förhoppningsvis ytterligare ett inlägg om ett annat ämne.

Inga kommentarer: